Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Om du känner för att koppla av...
 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Vad tycker ni?

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Yucko
Scooby
Yucko


Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 33
Ort : Bålsta

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimemån mar 03, 2008 2:54 am

Ja, vad tycker ni om våran regering egentligen?

Själv tycker jag att moderaterna har förstört rätt mycket.


Jag tycker även att dem borde dra ner på invandrigen. (Nej, så mycket rasist är jag inte.)
Till överst på sidan Gå ner
Bystedt
Bajssmeden
Bystedt


Antal inlägg : 77
Registreringsdatum : 08-02-28
Ort : CO Beelzebub

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimeons mar 05, 2008 12:28 am

Jag tycker Reinfelt är grym på att snacka, körde verkligen över Göran under debutterna. Annars suger moderaterna o alla andra partier så vitt jag vet, kommer inte på en enda grej de har gjort bra
Till överst på sidan Gå ner
Rosten
Admin
Rosten


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 35
Ort : Bålsta

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimeons mar 05, 2008 2:28 pm

Spräng regeringen! Gratis knark och porr till folket! flower
Till överst på sidan Gå ner
siknuR

siknuR


Antal inlägg : 48
Registreringsdatum : 08-03-05
Ålder : 34
Ort : Bålsta

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimeons mar 05, 2008 3:46 pm

Rosten skrev:
Spräng regeringen! Gratis knark och porr till folket! flower
Nja.. Porren kan jag hålla med om! Behövs mer asiater i skol uniformer! Det är nog det jag tycker dem har gjort värst, finns ju inte en ända jävel i sverige! INTE ACCEPTABELT! Evil or Very Mad

Så mer invadring av Asiater i Skoluniformer, mindre invandring av allt annat, och mer gratis porr. Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Yucko
Scooby
Yucko


Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 33
Ort : Bålsta

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimeons mar 05, 2008 6:27 pm

siknuR skrev:
Behövs mer asiater i skol uniformer!
Så mer invadring av Asiater i Skoluniformer, mindre invandring av allt annat, och mer gratis porr. Twisted Evil


cheers
Till överst på sidan Gå ner
Rosten
Admin
Rosten


Antal inlägg : 74
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 35
Ort : Bålsta

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimeons mar 05, 2008 7:01 pm

siknuR skrev:
Rosten skrev:
Spräng regeringen! Gratis knark och porr till folket! flower
Nja.. Porren kan jag hålla med om! Behövs mer asiater i skol uniformer! Det är nog det jag tycker dem har gjort värst, finns ju inte en ända jävel i sverige! INTE ACCEPTABELT! Evil or Very Mad

Så mer invadring av Asiater i Skoluniformer, mindre invandring av allt annat, och mer gratis porr. Twisted Evil

Runkis for president!
Till överst på sidan Gå ner
Yucko
Scooby
Yucko


Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 33
Ort : Bålsta

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimeons mar 05, 2008 11:05 pm

Rosten skrev:
Runkis for president!

/sign.
Till överst på sidan Gå ner
Shrimp

Shrimp


Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 08-03-05
Ålder : 32

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimetor mar 06, 2008 8:03 pm

Jag gillar inte direkt något av partierna, tycker jag borde vara stadsminister Very Happy Vad bra allt hade vart då, jag skulle förbjuda religion och tillåta prostitution.
Till överst på sidan Gå ner
siknuR

siknuR


Antal inlägg : 48
Registreringsdatum : 08-03-05
Ålder : 34
Ort : Bålsta

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimetor mar 06, 2008 8:56 pm

Shrimp skrev:
Jag gillar inte direkt något av partierna, tycker jag borde vara stadsminister Very Happy Vad bra allt hade vart då, jag skulle förbjuda religion och tillåta prostitution.

Förbjuda religion låter riktigt intressant affraid :tummen_upp:(finns ingen sån smile än)


Senast ändrad av siknuR den tor mar 06, 2008 9:11 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Yucko
Scooby
Yucko


Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 33
Ort : Bålsta

Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitimetor mar 06, 2008 9:02 pm

Shrimp and Runkis for statsminister! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vad tycker ni? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker ni?   Vad tycker ni? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vad tycker ni?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Heroes. Vad tycker ni?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Samhället :: Politik-
Hoppa till: